Prethodno priopćenje
MARKETING FINANCIJSKIH USLUGA U VREMENU DRUŠTVENIH MREŽA: SLUČAJ MARKETINGA OSIGURANJA
Anna Majtánová
; Ekonomsko sveučilište u Bratislavi, Slovačka
Zuzana Brokešová
; Ekonomsko sveučilište u Bratislavi, Slovačka
Sažetak
Društvene mreže (OSNS) predstavljaju novi trend u društvenoj komunikaciji, i u kratkom vremenu su stekle golemu popularnost. Stoga se otvara mogućnost za marketing proizvoda i tvrtki. Također se pojavljuje i pitanje mogućnosti korištenja ovog kanala u financijskom sektoru, uključujući osiguravateljne kuće. Ovu ideju slijedi glavni cilj rada: istražiti ulogu društvenih mreža u marketingu komercijanog osiguranja na malo i otkriti percepciju potrošača glede prihvatljivosti komunikacije i prisutnosti osiguravateljne kuće na društvenim mrežama. U ovom radu se teorijski analizira upotrebljivost društvenih mreža kao komunikacijskog i distribucijskog kanala za osiguravateljne kuće. Osim teorijske analize, provedeno je i istraživanje o percepciji potrošača. Naši rezultati pokazuju da su društvene mreže mogući kanal za marketing osiguravateljnih tvrtki uglavnom u području komunikacije. Ipak, mogućnost distribucije komercijalnog osiguranja društvenim mrežama nije zanemariva. Ovi rezultati su primjenljivi i na marketing drugih financijskih usluga.
Ključne riječi
marketing financijskih usluga; marketing osiguranja; društvene mreže; komunikacijski kanal; distribucijski kanal
Hrčak ID:
83761
URI
Datum izdavanja:
29.6.2012.
Posjeta: 5.532 *