Review article
TRŽIŠNE NIŠE U KRSTARENJIMA MOREM
Katija Vojvodić
Abstract
Pomorska su krstarenja danas sve popularniji oblik pomorskoprijevozne i turističke usluge pa postaju sve važniji dio svjetskog turizma, svjetskih turističkih kretanja. U radu se razmatraju posebne vrste krstarenja koje čine maleni postotak u ukupnom broju krstarenja, ali se njihove stope rasta povećavaju. Suprotno najvećim brodarskim kompanijama, koje su usmjerene na masovno tržište s odgovarajućim, velikim brodovima, tržišne niše na cruising-tržištu odnose se na uski segment putnika, tzv. niše, koji imaju specifične potrebe i želje. Nedvojbeno je da znatan dio putnika traži nešto dodatno uz tradicionalno iskustvo na krstarenju. Unutar samog tržišta postoje značajne razlike između vrsta proizvoda koje brodarske kompanije nude, a sve da bi se ispunile želje putnicima koji žele doživjeti određeno, posebno krstarenje.
Keywords
krstarenja oko svijeta; tematska krstarenja; pustolovna krstarenja; mini krstarenja; «incentive» i konferencije
Hrčak ID:
8280
URI
Publication date:
28.10.2005.
Visits: 3.955 *