Skip to the main content

Review article

PROCES STRATEŠKOG UPRAVLJANJA I UNAPRJEĐENJE KVALITETE U VISOKOM OBRAZOVANJU

Ines Sutić ; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Marija Jurčević ; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb


Full text: english pdf 356 Kb

page 161-161

downloads: 2.042

cite


Abstract

Svrha ovog rada je analizirati kontekst u kojem fakulteti mijenjaju svoje strategije i učinak tih promjena na kvalitetu. Temeljno pitanje je: kako strateške aktivnosti mogu unaprijediti kvalitetu? Proces strateškog upravljanja u visokom obrazovanju sastoji se od tri koraka: oblikovanje strategije, implementacija strategije, vrednovanje rezultata strategije. Preporučeni alati za uspješnu implementaciju strategije i vrednovanje rezultata su mapa kvalitete i balanced scorecard metoda. Ovi teoretski pristupi su analizirani
putem intervjua s upravom fakulteta i stručnjacima za osiguranje kvalitete sa Sveučilišta u Zagrebu. Rezultati pokazuju da strateške aktivnosti, utemeljene na jasno definiranim i prenesenim strateškim ciljevima, mogu doprinijeti unaprjeđenju kvalitete u visokom obrazovanju, ali samo onda kada postoji jaka organizacijska kultura.

Keywords

strategija; upravljanje kvalitetom; visoko obrazovanje; Hrvatska

Hrčak ID:

84686

URI

https://hrcak.srce.hr/84686

Publication date:

1.6.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 3.656 *