Business Excellence, Vol. 6 No. 1, 2012.
Review article
PROCES STRATEŠKOG UPRAVLJANJA I UNAPRJEĐENJE KVALITETE U VISOKOM OBRAZOVANJU
Ines Sutić
; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Marija Jurčević
; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Abstract
Svrha ovog rada je analizirati kontekst u kojem fakulteti mijenjaju svoje strategije i učinak tih promjena na kvalitetu. Temeljno pitanje je: kako strateške aktivnosti mogu unaprijediti kvalitetu? Proces strateškog upravljanja u visokom obrazovanju sastoji se od tri koraka: oblikovanje strategije, implementacija strategije, vrednovanje rezultata strategije. Preporučeni alati za uspješnu implementaciju strategije i vrednovanje rezultata su mapa kvalitete i balanced scorecard metoda. Ovi teoretski pristupi su analizirani
putem intervjua s upravom fakulteta i stručnjacima za osiguranje kvalitete sa Sveučilišta u Zagrebu. Rezultati pokazuju da strateške aktivnosti, utemeljene na jasno definiranim i prenesenim strateškim ciljevima, mogu doprinijeti unaprjeđenju kvalitete u visokom obrazovanju, ali samo onda kada postoji jaka organizacijska kultura.
Keywords
strategija; upravljanje kvalitetom; visoko obrazovanje; Hrvatska
Hrčak ID:
84686
URI
Publication date:
1.6.2012.
Visits: 3.656 *