Review article
UČINAK UČENJA RJEŠENJEM PROBLEMA NA SAMOREGULIRANO UČENJE: PREGLED LITERATURE
Yasemin Tas
; Department of Elementary Education, Faculty of Education, Ataturk University, Erzurum,Turkey
Semra Sungur
; Department of Elementary Education, Faculty of Education, Middle East Technical University, Ankara/Turkey
Abstract
Cilj ovog rada je trostruk. Prvo, samoregulirano učenje se opisuje iz društveno-kognitivne perspektive i raspravlja se o tome zašto treba težiti samoreguliranom učenju u školama. Drugo, pretpostavlja se da učenje rješenjem problema olakšava samoregulirano učenje. Navodi se pregled literature o učincima učenja rješenjem problema na samoregulirano učenje u nastavi K-12 znanstvenih sadržaja. Pružena je empirijska osnova za istraživanje razine do koje određeni aspekti učenja rješenjem problema unaprjeđuju samoregulirano učenje. Konačno, na temelju pregledane literature, navedena su ograničenja u tom specifičnom istraživačkom području te ponuđene neke preporuke za daljnja istraživanja.
Keywords
učenje rješenjem problema; obrazovanje u području znanosti; samoregulirano učenje
Hrčak ID:
87461
URI
Publication date:
25.9.2012.
Visits: 4.132 *