Skip to the main content

Review article

Pozicioniranje luka na tržištu pomorskih krstarenja - primjer Korčule

Katija Vojvodić


Full text: english pdf 209 Kb

downloads: 2.246

cite


Abstract

U radu se nastoji izložiti stanje krstarenja na Sredozemlju. Sredozemne luke trebaju ispitati svoje uloge luka za krstarenja. Osim težnje za postizanjem statusa bazne luke ili luke ticanja, luke moraju prilagoditi svoje kapacitete sve većim brodovima ili se orijentirati na tržišne niše.
Obrađujući Korčulu u ovom kontekstu i ističući prednosti i nedostatke ovog otoka, zamjetno je da će popularnost i važnost Korčule i dalje rasti. U ovu svrhu, od velike će važnosti biti raznolikija ponuda organiziranih izleta te izraženiji promotivni napori.
S obzirom na ograničavajuće lučke kapacitete, Korčula bi se prije svega trebala usredotočiti na privlačenje i prihvaćanje manjih brodova te stvaranje obiteljskog i prijateljskog okružja ovim putnicima.

Keywords

tržište krstarenja; pozicioniranje luka; SWOT analiza; Korčula

Hrčak ID:

8571

URI

https://hrcak.srce.hr/8571

Publication date:

26.12.2003.

Article data in other languages: english

Visits: 3.269 *