Skip to the main content

Professional paper

ZNAČAJ I UTJECAJ ELEKTRONSKIH MEDIJA NA POPULARIZACIJU SPORTA

Allen Bartoš ; Association for Sport and Recreation "Veteran '91.", Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 423 Kb

page 158-166

downloads: 4.599

cite


Abstract

Cilj rada je utvrditi da je rezultat referenduma Republike Hrvatske o EU gotovo preko noći počeo otvarati nova obzorja pa su novi pogledi iz Hrvatske sve spontaniji i šire okrenuti Europi, ponajprije državama iz sastava Europske unije, a uz to i šire. Kažemo li šire svjesni smo da je Hrvatska u Europskoj uniji posebne pozicije glede jadranske obale koja je čini sredozemnom, odnosno mediteranskom zemljom. A to znači da u geopolitičkom, strateško-taktičkom i ekonomskom aspektu Hrvatska može participirati i u asocijaciji mediteranskih zemalja.

Keywords

sport; popularnost; elektronički mediji; komercijalizacija; javnost

Hrčak ID:

87769

URI

https://hrcak.srce.hr/87769

Publication date:

27.9.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 6.228 *