Skip to the main content

Original scientific paper

MARKETING LOGISTIČKOGA SUSTAVA

Drago Pupovac
Ratko Zelenika
Ivan Boras


Full text: croatian pdf 230 Kb

page 61-67

downloads: 3.677

cite


Abstract

Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest istražiti značenje marketinga u upravljanju logističkim aktivnostima logističkih sustava, odnosno može li i u kojoj mjeri marketing biti čimbenikom rasta i razvoja logističkih sustava, osmišljavanja inovativnih logističkih programa, kreiranja potražnje i sagledavanja odnosa izvan logističkoga sustava koji se mogu odraziti na proces planiranja i efikasnost logističkih sustava. Dobivene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi trebaju predstavljati kvalitetna polazišta za identificiranje vrste logističkih usluga i razine kvalitete logističkih usluga koju odgovarajući logistički sustav treba osigurati, a s ciljem stjecanja konkurentskih prednosti postizanjem optimalnih performanci logističkoga sustava na svim razinama.

Keywords

marketing; logistički sustav; logističke usluge; konkurentnost

Hrčak ID:

8603

URI

https://hrcak.srce.hr/8603

Publication date:

27.6.2003.

Article data in other languages: english

Visits: 5.052 *