Professional paper
Proizvodni i marketinški aspekti kvalitete mliječnih proizvoda
Marin Cindrić
; KIM - Karlovačka mljekara d.d., 47000 Karlovac
Abstract
Suvremene definicije pojmova "kvaliteta" i "proizvod" odražavaju današnje stanje na području proizvodnje namirnica i nedvosmisleno pokazuju smjer kretanja mljekarske industrije u budućnosti. Kvaliteta proizvoda nadilazi okvire mjerljivih veličina i postaje sublimat projekcija želja i očekivanja kupaca. Kvaliteta mliječnih proizvoda ima svoje tehnološke, organizacione i marketinške komponente koje se moraju poštivati da bi proizvod uspio na tržištu. Za realizaciju takve koncepcije potreban je tehnički čvrst, ali tehnološki i proizvodno fleksibilan proizvodni sustav. Istovremeno, poduzeća moraju organizirati efikasne mehanizme za potpuno upravljanje kvalitetom kao relativnom veličinom koja u svom sadašnjem redefiniranom obliku predstavlja novi izazov za management poduzeća.
Keywords
proizvodni i marketinški aspekti; kvaliteta mliječnih proizvoda
Hrčak ID:
93475
URI
Publication date:
21.9.1999.
Visits: 1.764 *