Skip to the main content

Review article

Identitet marke proizvoda – čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda

Branislav Lijović


Full text: croatian pdf 166 Kb

page 357-361

downloads: 8.080

cite


Abstract

U ovom se radu polazi od pojma identita marke proizvoda kao nove paradigme marketinga. Cilj
ovoga rada je definiranje pojma identiteta marke proizvoda i negovoga značenja za ostvarenje tržišne
vrijednosti marke proizvoda i ukupnih marketing ciljeva gospodarskog subjekta. Identitetom marke
proizvoda i kombinacijom njegovih elemenata implementira se strategija gospodarskog subjekta i željeno
tržišno pozicioniranje marke proizvoda. Sustavnim kreiranjem i upravljanjem identitetom marke
proizvoda,ostvaruje se jedinstvenost marke proizvoda i postavljaju temelji izgradnje ukupnog procesa
upravljanja markom proizvoda.

Keywords

marka proizvoda; identitet marke proizvoda; elementi identiteta marke proizvoda; imidž marke proizvoda; upravljanje identitetom marke proizvoda

Hrčak ID:

94879

URI

https://hrcak.srce.hr/94879

Publication date:

3.12.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 11.094 *