Professional paper
TEORIJA RAZVOJA I UČENJA L. VYGOTSKOG, U. BRONFENBRENNERA I R. FEUERSTEINA KROZ PRIKAZ SLUČAJA
Draženka Skupnjak
; VII. osnovna škola, Varaždin, Hrvatska
Abstract
Promjene u ponašanju i sposobnostima koje se događaju s napredovanjem razvoja
oduvijek su bile područja u središtu interesa ljudskoga roda. Opisom dječjeg ponašanja te
otkrivanjem uzroka i procesa koji proizvode promjene u ponašanju bavi se dječja psihologija.
Mnogi psiholozi bavili su se proučavanjem promjena u ponašanju i sposobnostima u svakom
razdoblju dječjeg razvoja te nastojali objasniti zašto se ponašanje mijenja. U ovom se radu
kroz opis slučaja razvoja jednog dječaka nastoje objasniti i usporediti sociokulturna teorija
kognitivnog razvoja Lava Vygotskog, teorija ekoloških sustava Uriea Bronfenbrennera te
teorija posredovanog iskustva učenja Reuvena Feuersteina.
Keywords
Lav Vygotsky; Reuven Feuerstein; teorije razvoja i učenja; Urie Bronfenbrenner
Hrčak ID:
95253
URI
Publication date:
17.12.2012.
Visits: 19.151 *