Skip to the main content

Review article

Mediji i nove vrijednosti društva slobodnog tržišta

Antun Šundalić
Iva Heteši


Full text: croatian pdf 532 Kb

page 271-275

downloads: 1.719

cite


Abstract

Suvremeno je društvo primarno obilježeno informacijskom tehnologijom i komunikacijom. Komunikacija putem medija, posebice elektronskih, postala je glavnom poveznicom svijeta brzih promjena i inovacija. Mobilizam i relativizam nove zbilje plod su tehnicističke interpretacije svijeta. Paradigma informacijske tehnologije nije samo znanje, kao simbolički kapital, nadredila materijalnim pokazateljima bogatstva, već je i egzistenciju uvjetovala informiranošću. Takve su okolnosti posebno važno mjesto dale elektroničkim medijima koji su postali preuzimatelji i kontrolori moći.
U takvom okruženju tranzicijska društva medijskom reformom na socio-kulturnoj i ekonomsko-tehnološkoj razini nastoje odgovoriti vremenu novih vrijednosti. Razvijanje neovisnih medija, posebice elektronskih, i demokratizacija društva trebale bi ići zajedno. Koliko je to daleko od željenog u hrvatskom društvu, pokazuje javnost stavljajući često medije u službu vladajuće politike.

Keywords

elektronički mediji; komunikacija; informacija; reforma medija; demokratizacija

Hrčak ID:

9256

URI

https://hrcak.srce.hr/9256

Publication date:

23.12.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 3.635 *