Skip to the main content

Preliminary communication

ODREĐIVANJE METRIKE UČINKOVITOSTI MARKETINGA (Studija slučaja: Industrijske jedinice Istočnog Azerbajdžana)

Reza Faridyahyaie ; Aras Institute of Higher Education, Tabriz, Iran
Mohammad Faryabi ; Department of Management Tabriz University, Tabriz, Iran
Hossein Bodaghi Khajeh Noubar ; Department of Management science and Research Branch of Islamic Azad University, Tabriz, Iran


Full text: english pdf 139 Kb

page 47-57

downloads: 4.704

cite


Abstract

Cilj ovog rada je odrediti metriku učinkovitosti marketinga u industrijskim jedinicama. Metrika koju ovaj rad istražuje u potpunosti je primjenjiva i sveobuhvatna, te se može koristiti za ocjenu učinkovitosti marketinga u raznim industrijskim granama. Spomenuta
metrika uključuje: tržišni udjel, rentabilnost, rast prodaje, broj kupaca, zadovoljstvo kupaca, vjernost kupca. Nalazi sugeriraju kako navedena metrika mjeri učinkovitost marketinga na impresivan način. Podaci su prikupljeni na uzorku od 75 marketinških direktora u industrijskim jedinicama Istočnog Azerbajdžana, jedne od najvažnijih industrijskih zona po broju proizvodnih kompanija u Iranu, i to putem ankete s upitnikom koji se sastojao od 21 pitanja. Rezultati studije pojašnjavaju metriku učinkovitosti marketinga, te ukazuju na važnost kvantitativnog mjerenja u odnosu na kvalitativno. Zaključno, predstavljen je model ocjene učinkovitosti marketinga.

Keywords

Hrčak ID:

96817

URI

https://hrcak.srce.hr/96817

Publication date:

1.12.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 6.025 *