Skip to the main content

Review article

Diskurzivna obilježja medijske informacije (na primjeru “rata između neću i ne ću”)

Zrinka Šimunić


Full text: croatian pdf 211 Kb

page 269-294

downloads: 1.300

cite


Abstract

Ovaj rad temelji se na interakcijskom kognitivnom pristupu analizi medijskog diskursa. Struktura medijske informacije uvjetovana je specifičnostima interakcijske situacije, čiji sudionici imaju različite komunikacijske ciljeve i na različite načine doprinose konstruiranju određenog medijskog događaja. Zbog svoje složenosti i heterogenosti, diskurs medijske informacije predstavlja izuzetno zanimljiv teren za ispitivanje odnosa između jezičnih sredstava upotrijebljenih za ostvarenje određenih komunikacijskih ciljeva, operacijske strukture pojedinačnih diskurzivnih produkata i mentalnih predodžbi prakseološke i konceptualne naravi sudionika u interakciji.

Keywords

medijska informacija; analiza diskursa; ženevski model; modularnost; kompleksnost; diskurzivne strategije

Hrčak ID:

9343

URI

https://hrcak.srce.hr/9343

Publication date:

26.2.2007.

Article data in other languages: french

Visits: 5.074 *