Skip to the main content

Review article

OBLICI TEKSTUALIZIRANIH ZADATAKA MNOŽENJA I DIJELJENJA I DJEČJE STRATEGIJE RJEŠAVANJA

Josipa Rudić
Maja Cindrić ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru


Full text: croatian pdf 192 Kb

page 133-142

downloads: 1.512

cite


Abstract

Suvremeni pristupi nastavi matematike ističu rješavanje problemskih situacija od učenika radi otkrivanja zakonitosti, upravljanja vlastitim znanjem i ovladavanja vještinom modeliranja situacija matematičkim alatom. Pristup problemskoj situaciji razlikuje se od osobe do osobe, i ne postoji univerzalni pristup koji se treba naučiti, već se njeguju vještine u njihovu pristupu. Nastavnikove strategije, zbog iskustva i znanja, razlikuju se od dječjih strategija, a da ne bi nametao osobne strategije nastavnik treba biti svjestan postojanja različitih učeničkih strategija. Ovaj rad daje pregled različitih situacija množenja i dijeljenja koje uključuju prirodne brojeve i strategije koje djeca upotrebljavaju za njihovo rješavanje.

Keywords

koncept množenja i dijeljenja; postavljanje zadataka; partitivno i mjerno dijeljenje

Hrčak ID:

99898

URI

https://hrcak.srce.hr/99898

Publication date:

20.12.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 2.543 *