Skip to the main content

Review article

KOMUNIKACIJSKI PROCESI STVARANJA REGIONALNE GLAZBENE INDUSTRIJE (Studija slučaja: bivša Jugoslavija)

Oleg Sineokyj ; Institute of Journalism and Social Communication of Classical Private University, Zaporizhzhya, Ukraine


Full text: english pdf 487 Kb

page 45-53

downloads: 1.573

cite


Abstract

Članak se bavi poviješću glazbene industrije u Jugoslaviji. Autor rezimira jugoslavenski iskustvo, u retrospektivi, razvoj audio-glazbene industrije i pop glazbu tijekom razdoblja socijalizma. Govori o reformi sustava izdavačkih kuća. Analiza referentnog materijala posvećenog sistematizaciji informacija u povijesti rock glazbe zauzima posebno mjesto u autorovom pristupu. Članak se bavi pitanjem reforme regulatornog okvira glazbene industrije nakon raspada Jugoslavije.

Keywords

Jugoslavija; Balkan; marka; diskografija; rock glazba

Hrčak ID:

100106

URI

https://hrcak.srce.hr/100106

Publication date:

23.3.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 2.371 *