Informatologia, Vol. 46 No. 1, 2013.
Professional paper
KOMUNIKACIJSKI CILJEVI MODERNE ŠKOLE S GLEDIŠTA UČITELJA I UČENIKA
Nina Stropnik Kunič
; Elementary School Louis Adamič, Grosuplje, Slovenia
Abstract
Članak se usredotočuje na kreiranje prioritetnih ciljeva škole u skladu s vizijom škole te njihovom implementacijom u nastavni proces. Predstavljen je postupak kreiranja prioritetnih ciljeva učenja i nastave na razini škole, stručnih aktiva te pojedinih učitelja. Tomu je posvećeno kreiranje akcijskih planova na razini stručnih aktiva i individualno postavljeni prioritetni zadaci koji vode ostvarenju vizije škole. Nit vodilja praćenje je razvoja pismenosti kao obrazovnog cilja te jačanje radnih navika te navika učenja kao odgojni cilj kod nastave stranih jezika. Unutar tih krovnih ciljeva opisan je postupak poticanja razumijevanja pročitanoga i praćenje općeg napretka učenika pomoću jezičnog portfelja. Aktivnosti će biti provedene u okviru projekta Ministarstva za školstvo i sport Republike Slovenije Utvrđivanje i osiguranje kvalitete u obrazovanju i osposobljavanju (u okviru Operativnoga programa razvoja ljudskih resursa za razdoblje 2007-2013). Opisan je postupak prikupljanja i analiziranja podataka, učenikov napredak te kritička ocjena samoevaluacije u svjetlu cilja da se jača mogućnost učitelja i škola za utvrđivanje i osiguranje kvalitete.
Keywords
obrazovanje; pismenost; strategije učenja; razumijevanje čitanja; samoprocjena
Hrčak ID:
100107
URI
Publication date:
23.3.2013.
Visits: 2.541 *