Skip to the main content

Professional paper

Poimanje pravednosti uz pomoć književnosti

J. Cynthia McDermott orcid id orcid.org/0000-0002-5862-2668 ; Antioch University, Los Angeles, CA


Full text: english pdf 528 Kb

page 245-252

downloads: 973

cite


Abstract

Članak se zasniva na stajalištu da književnost pruža mnoge načine uspostavljanja sadržajnih diskusija s učenicima. Priče su izvrsno sredstvo za poticanje kritičkoga mišljenja, a potom i djelovanja. Potaknuti učenike na jasno izražavanje svojega mišljenja značajan je nastavni cilj u današnjem vremenu međunarodnoga zanimanja za javno djelovanje. U radu se prikazuje nekoliko iznimno prikladnih primjera dječjih knjiga čije priče mogu ohrabriti čitatelje da zauzmu stajalište i ponašaju se kao ‘borci za pravdu’. Opisuju se dvije razredne aktivnosti, Sastanak u gradskoj vijećnici i Uspostavljeno proturječje, te se prikazuje njihova primjena u nastavi na primjerima obrade dječjih knjiga i slikovnica Franka Ascha, Sama Swopea, Paula Fleischmana i Martina Waddella.

Keywords

književnost; dječja književnost; društvena pravednost; borac za pravdu; razredne aktivnosti; odgoj za demokraciju; osnaživanje

Hrčak ID:

100487

URI

https://hrcak.srce.hr/100487

Publication date:

30.12.2012.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.943 *