Original scientific paper
Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja
Leila Kiš-Glavaš
Branko Nikolić
Ljiljana Igrić
Full text: croatian pdf 9.688 Kb
page 62-76
downloads: 734
cite
APA 6th Edition
Kiš-Glavaš, L., Nikolić, B. & Igrić, Lj. (1997). Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 33 (1), 62-76. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/101134
MLA 8th Edition
Kiš-Glavaš, Leila, et al. "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 33, no. 1, 1997, pp. 62-76. https://hrcak.srce.hr/101134. Accessed 25 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Kiš-Glavaš, Leila, Branko Nikolić and Ljiljana Igrić. "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 33, no. 1 (1997): 62-76. https://hrcak.srce.hr/101134
Harvard
Kiš-Glavaš, L., Nikolić, B., and Igrić, Lj. (1997). 'Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 33(1), pp. 62-76. Available at: https://hrcak.srce.hr/101134 (Accessed 25 November 2024)
Vancouver
Kiš-Glavaš L, Nikolić B, Igrić Lj. Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1997 [cited 2024 November 25];33(1):62-76. Available from: https://hrcak.srce.hr/101134
IEEE
L. Kiš-Glavaš, B. Nikolić and Lj. Igrić, "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.33, no. 1, pp. 62-76, 1997. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/101134. [Accessed: 25 November 2024]
Full text: english pdf 9.891 Kb
page 77-89
downloads: 473
cite
APA 6th Edition
Kiš-Glavaš, L., Nikolić, B. & Igrić, Lj. (1997). Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 33 (1), 62-76. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/101134
MLA 8th Edition
Kiš-Glavaš, Leila, et al. "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 33, no. 1, 1997, pp. 62-76. https://hrcak.srce.hr/101134. Accessed 25 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Kiš-Glavaš, Leila, Branko Nikolić and Ljiljana Igrić. "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 33, no. 1 (1997): 62-76. https://hrcak.srce.hr/101134
Harvard
Kiš-Glavaš, L., Nikolić, B., and Igrić, Lj. (1997). 'Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 33(1), pp. 62-76. Available at: https://hrcak.srce.hr/101134 (Accessed 25 November 2024)
Vancouver
Kiš-Glavaš L, Nikolić B, Igrić Lj. Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1997 [cited 2024 November 25];33(1):62-76. Available from: https://hrcak.srce.hr/101134
IEEE
L. Kiš-Glavaš, B. Nikolić and Lj. Igrić, "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.33, no. 1, pp. 62-76, 1997. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/101134. [Accessed: 25 November 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
101134
URI
https://hrcak.srce.hr/101134
Publication date:
4.4.1997.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.480
*