Skip to the main content

Review article

KONCEPT CJELOŽIVOTNOG UČENJA U ŠVEDSKOJ

Željka Ciler orcid id orcid.org/0000-0002-9694-2347 ; Andragoško učilište Zvonimir


Full text: croatian pdf 403 Kb

page 69-78

downloads: 2.675

cite


Abstract

U ovom radu predmet proučavanja je koncept cjeloživotnog
učenja u Švedskoj. U svrhu razumijevanja samog pojma prikazane su opće geografske, ekonomske i društvene karakteristike Švedske kao osnova za stvaranje pozitivne svijesti o važnosti obrazovanja i ljudskog kapitala. Objašnjena su mišljenja švedskog društva u pogledu cjeloživotnog učenja.
Data je analiza švedskog obrazovnog sustava i obrazovanja odraslih s gledišta upravljanja i financiranja. Radom se zaključuje da Švedska uspješnim strategijama, ostvarenim rezultatima i kontinuiranom stvaranju novih modela i principa u održavanju i povećavanju naprednog obrazovnog društva, predstavlja jednu od vodećih zemalja znanja.

Keywords

Cjeloživotno učenje; švedski obrazovni sustav; obrazovanje odraslih; znanje

Hrčak ID:

103417

URI

https://hrcak.srce.hr/103417

Publication date:

11.6.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 4.091 *