Skip to the main content

Original scientific paper

Kulturni aspekti donošenja odluke o online kupovini

Natalija Guseva ; Vilnius Gediminas Technical University


Full text: english pdf 664 Kb

page 7-20

downloads: 979

cite


Abstract

Empirijska istraživanja i praksa elektroničke trgovine pokazali su da se čak i u uvjetima globalizacije potrošači trebaju osjećati kulturno povezani s prodavateljem i/ili pružateljem usluge. Cilj je ovog rada identificirati i povezati glavne kulturne i psihološke aspekte koji utječu na donošenje odluke o e-kupovini. Prilagodba kulturi ima veliki potencijal u povećanju efikasnosti komunikacije s potrošačem, stoga lokalizacija e-ponuda ima pozitivan učinak na dijalog potrošača i prodavatelja. Rezultati provedene analize pokazuju glavne kulturne aspekte koje treba razmatrati pri prilagodbi e-ponuda na baltičkom (Latvija, Litva) i ruskom tržištu.

Keywords

kulturne dimenzije; donošenje odluke; online kupovina

Hrčak ID:

104088

URI

https://hrcak.srce.hr/104088

Publication date:

20.6.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 2.053 *