Market-Tržište, Vol. 25 No. 1, 2013.
Izvorni znanstveni članak
Kulturni aspekti donošenja odluke o online kupovini
Natalija Guseva
; Vilnius Gediminas Technical University
Sažetak
Empirijska istraživanja i praksa elektroničke trgovine pokazali su da se čak i u uvjetima globalizacije potrošači trebaju osjećati kulturno povezani s prodavateljem i/ili pružateljem usluge. Cilj je ovog rada identificirati i povezati glavne kulturne i psihološke aspekte koji utječu na donošenje odluke o e-kupovini. Prilagodba kulturi ima veliki potencijal u povećanju efikasnosti komunikacije s potrošačem, stoga lokalizacija e-ponuda ima pozitivan učinak na dijalog potrošača i prodavatelja. Rezultati provedene analize pokazuju glavne kulturne aspekte koje treba razmatrati pri prilagodbi e-ponuda na baltičkom (Latvija, Litva) i ruskom tržištu.
Ključne riječi
kulturne dimenzije; donošenje odluke; online kupovina
Hrčak ID:
104088
URI
Datum izdavanja:
20.6.2013.
Posjeta: 2.535 *