Review article
STRATEŠKI PRISTUP UMREŽAVANJU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA
Bojan Morić Milovanović
; Katedra za ekonomiku poduzeća, Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Abstract
Mrežni odnosi igraju značajnu ulogu u poduzetničkom procesu i predstavljaju bitan čimbenik gospodarskog razvoja. Unatoč strelovitom razvoju mrežnih teorija, na sistematiziran način znanstvena literatura ne pruža strateški pristup konceptu mrežnih odnosa među malim i srednjim poduzećima. Zato je ovim člankom detaljno objašnjen koncept mreža i mrežnih aktivnosti s posebnim naglaskom na dugoročne oblike mrežnih odnosa. Pružen je prikaz tržišno najučestalijih oblika strateških mrežnih odnosa među malim i srednje velikim poduzećima, pri čemu su opisane najznačajnije prednosti i nedostaci navedenih poslovnih odnosa. Članak pruža vrijedan doprinos znanstvenicima u ranoj fazi istraživačkog rada zainteresiranima za područje interorganizacijskog povezivanja i umrežavanja.
Keywords
mreža; strateško umrežavanje; vrste mrežnih odnosa; mala i srednja poduzeća
Hrčak ID:
104537
URI
Publication date:
28.6.2013.
Visits: 5.272 *