Skip to the main content

Review article

STRATEŠKI PRISTUP UMREŽAVANJU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA

Bojan Morić Milovanović ; Katedra za ekonomiku poduzeća, Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu


Full text: croatian pdf 255 Kb

page 237-258

downloads: 3.375

cite


Abstract

Mrežni odnosi igraju značajnu ulogu u poduzetničkom procesu i predstavljaju bitan čimbenik gospodarskog razvoja. Unatoč strelovitom razvoju mrežnih teorija, na sistematiziran način znanstvena literatura ne pruža strateški pristup konceptu mrežnih odnosa među malim i srednjim poduzećima. Zato je ovim člankom detaljno objašnjen koncept mreža i mrežnih aktivnosti s posebnim naglaskom na dugoročne oblike mrežnih odnosa. Pružen je prikaz tržišno najučestalijih oblika strateških mrežnih odnosa među malim i srednje velikim poduzećima, pri čemu su opisane najznačajnije prednosti i nedostaci navedenih poslovnih odnosa. Članak pruža vrijedan doprinos znanstvenicima u ranoj fazi istraživačkog rada zainteresiranima za područje interorganizacijskog povezivanja i umrežavanja.

Keywords

mreža; strateško umrežavanje; vrste mrežnih odnosa; mala i srednja poduzeća

Hrčak ID:

104537

URI

https://hrcak.srce.hr/104537

Publication date:

28.6.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 4.561 *