Media studies, Vol. 4 No. 7, 2013.
Review article
Suvremena pitanja o europskim komunikacijskim kompetencijama
Ralph Tench
; Faculty of Business and Law, Leeds Metropolitan University, UK
Dejan Verčič
orcid.org/0000-0002-9639-0749
; Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, Ljubljana, Slovenia
Ana Tkalac
orcid.org/0000-0002-9538-673X
; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Hasina Juma
; Master’s student at the Leeds Metropolitan University, UK
Abstract
Iako postoje istraživanja usmjerena na vještine, znanja i karakteristike komunikacijskih stručnjaka, ne postoji istraživanje koje spaja sve te elemente zajedno u europskoj studiji. Ovaj rad ispituje: (1) kako su socioekonomska pitanja oblikovala komunikacijsku profesiju u Turskoj; (2) nepovezanost između kompetencija koje traže profesionalne udruge i onih koje nude obrazovne institucije u Nizozemskoj; (3) kompetencije koje trebaju menadžeri i potreba da oni koji rade u struci ulažu u svoje daljnje obrazovanje u Njemačkoj; (4) kako je krizna komunikacija postala dominantna specijalnost u Španjolskoj i koje su kompetencije povezane s tom ulogom; (5) profesionalizaciju odnosa s javnošću u Ujedinjenom Kraljevstvu i (6) kako je u Vladi i javnom sektoru u Hrvatskoj komunikacija stekla reputaciju „upadljive potrošnje“ (conspicuous consumption) te s kojim posljedicama za profesiju i s kojim izazovima za praktičare. Nalazi su utemeljeni na radu European Communication Professionals Skills and Innovation Programme – ECOPSI (ERASMUS 2011 Ref No: 517691-LLP-1-2011-1-UK-ERASMUS-ECUE).
Keywords
odnosi s javnošću; komunikacijski menadžment; strateško komuniciranje; komunikacijska kompetencija; komunikacijske vještine; komunikacijsko znanje
Hrčak ID:
105941
URI
Publication date:
14.6.2013.
Visits: 2.684 *