Skip to the main content

Original scientific paper

Dobne i spolne razlike u kvaliteti usvojenosti skoka u dalj iz mjesta

Ivana Nikolić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Snježana Mraković ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Vatroslav Horvat ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb


Full text: croatian pdf 717 Kb

page 173-183

downloads: 8.575

cite

Full text: english pdf 717 Kb

page 173-183

downloads: 515

cite


Abstract

Osnovni je cilj ovog istraživanja utvrditi dobne i spolne razlike u kvaliteti usvojenosti motoričkoga znanja - skoka u dalj iz mjesta. Istraživanje je provedeno na 72 djece (31 djevojčici i 41 dječaku) u dobi od 5 do 7 godina polaznicima dječjega vrtića u Čakovcu. Primijenjena je skala (Roberton i Halverson, 1984) za procjenu razvojnih karakteristika skoka u dalj iz mjesta. Podaci su prikupljeni snimanjem videokamerom koja je bila postavljena s bočne strane. Procjenu razine znanja napravila su tri stručnjaka. Razlike između spola i dobi izračunate su univarijatnom analizom varijance (ANOVA). Rezultati su pokazali statistički značajnu razliku između mlađe i starije dobne skupine u svim varijablama. Značajne razlike između djevojčica i dječaka u kvaliteti izvedbe skoka u dalj iz mjesta nisu zapažene.

Keywords

djeca predškolske dobi; Roberton i Halverson metoda; snimanje videokamerom

Hrčak ID:

106517

URI

https://hrcak.srce.hr/106517

Publication date:

24.7.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 10.584 *