Skip to the main content

Original scientific paper

Učinci grupnoga rada i rodnih razlika kod matematičkih dostignuća

Anowar Hossain ; Institute for Mathematical Research, Universiti Putra Malaysia
Rohani Ahmad Tarmizi ; Institute for Mathematical Research, Universiti Putra Malaysia
Zahara Aziz ; Faculty of Education, Universiti Kebangsaan Malaysia.
Norazah Nordin ; Faculty of Education, Universiti Kebangsaan Malaysia.


Full text: english pdf 284 Kb

page 41-67

downloads: 472

cite

Full text: croatian pdf 284 Kb

page 41-67

downloads: 382

cite


Abstract

Ovo istraživanje imalo je za cilj proučiti učinke grupnoga rada i rodnih razlika na matematička dostignuća u rodno mješovitim školama. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 88 učenika devetog razreda iz Natorea u Bangladešu. Koristila se metoda polueksperimentalne istovjetne kontrolne grupe s testom prije i poslije. Eksperimentalna grupa (n=44) bila je podvrgnuta grupnom radu, dok je kontrolna grupa (n=44) bila podvrgnuta konvencionalnim načinima učenja u trajanju od 15 tjedana. Nezavisni t-test i MANOVA analiza s ponovljenim mjerenjima korišteni su za obrađivanje podataka. Rezultati pokazuju značajne učinke grupnoga rada i značajne rodne razlike u matematičkim dostignućima. Nalazi otkrivaju da je eksperimentalna grupa učenika nadmašila kontrolnu grupu učenika, a učenici i učenice u eksperimentalnoj grupi poboljšali su svoja matematička dostignuća s tim da su učenice imale bolje rezultate od učenika nakon uvođenja grupnoga rada. Zaključak ovog istraživanja je da grupni rad poboljšava matematička dostignuća za učenice, dok učenici ne profitiraju toliko kao učenice. Iz toga slijedi da bi grupni rad mogao biti pristup koji se može profesionalno uključiti da bi se poboljšali dosezi učenica u Bangladešu.

Keywords

matematika; rodno-mješovite škole; grupno učenje; učenici devetog razreda; rod; matematički dosezi

Hrčak ID:

106730

URI

https://hrcak.srce.hr/106730

Publication date:

7.8.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 1.737 *