Skip to the main content

Original scientific paper

Prilog humanističkoj teoriji nastave

Olivera Knežević Florić ; Department of Pedagogy, Faculty of Philosophy, Unoversity of Novi Sad, Novi Sad, Serbia
Stefan Ninković ; Department of Pedagogy, Faculty of Philosophy, University of Novi Sad, Novi Sad, Serbia



Abstract

U radu se iz kuta interpretativne paradigme razmatra distinkcija razumijevanja procesa nastave kao odgovornosti prema drugome (teorija moralne orijentacije prema drugome, E. Levinas) i nastave kao instrumentalnog čina određenog epistemologijom (humanistički pristup obrazovanju). U tom smislu, autori se, nakon analize procesa nastave u humanističkom diskursu, određuju prema nastavi kao etičkom odnosu u kojem bi se nastavnici trebali odreći svog položaja ‘’na sigurnoj strani znanja’’ i preuzeti odgovornost za drugog (učenika), iz vizure njegove izuzetnosti i osjetljivosti.

Keywords

Humanistički pristup obrazovanju; nastava; "drugi"; etički odnos

Hrčak ID:

106988

URI

https://hrcak.srce.hr/106988

Publication date:

10.10.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 1.117 *