Professional paper
Aktivno sudjelovanje studenata u teoretskoj i praktičnoj nastavi
Dora Gabrić
; Katedra za fiziologiju Stomatološkog fakulteta, Zagreb
Abstract
Jedan od osnovnih problema u reformi fakultetske nastave je postizavanje što bolje aktivacije studenata u procesu njihove naobrazbe. U tu se svrhu predlaže promjena nastavnog plana u smislu horizontalne i vertikalne koordinacije nastave te uvođenje već provjerenih suvremenih metoda rada, koje su na nekim fakultetima dale dobre rezultate. U teoretskoj nastavi trebalo bi predavanja zamijeniti seminarima, za koje bi se studenti pripremali ne samo iz udžbenika klasičnog tipa, već i pomoću programiranih tekstova, koji više pobuđuju znatiželju studenata i omogućuju im da lakše provjeravaju napredovanje u učenju. Praktični raci u okviru općemedicinskih predmeta mogao bi više aktivirati studente, kad bi se timski obrađivali multidisciplinarni eksperimentalni zadaci. Da bi se studenti što bolje pripremili za svoj budući rad u zajednici, predlaže se da se već tokom studija svakom studentu povjeri briga o zdravstvenom stanju članova jedne brojnije obitelji. Napose se naglašava potreba privikavanja studenata da kontinuirano prate stručnu literaturu. Konačno, izražava se mišljenje , da bi svi pokušaji poboljšanja studentske aktivnosti bili uspješniji, kad bi se uveo tutorski sistem rada, u kojem bi se male skupine studenata povjeravale nadzoru i brizi jednog asistenta.
Keywords
Hrčak ID:
108206
URI
Publication date:
15.3.1969.
Visits: 1.540 *