Skip to the main content

Professional paper

Princip zornosti u nastavi stomatoloških predmeta

Ivo Miše ; Zavod za oralnu kirurgiju Stomatološkog fakulteta, Zagreb


Full text: croatian pdf 3.340 Kb

page 30-35

downloads: 366

cite


Abstract

Autor je razradio princip zornosti u svim oblicima nastave: predavanja, seminari, konzultacije, demonstracije, konzultativne demonstracije, pretkliničke vježbe, osnove znanstvenog rada. Istovremeno daje karakteristike svakog oblika nastave gledajući ga na suvremen i negdje sasvim nov način. Uvod i pojam konzultativne demonstracije, gdje je po njegovom shvaćanju student osnovni faktor, a nastavnik samo onaj koji pomaže da student uoči ono što je bitno. U početku zato izabire tipične, a kasnije atipične slučajeve. Posebno zastupa gledište, da je student u studiju stomatoloških predmeta aktivni faktor, koji posebno na vježbama postavlja dijagnozu, prognozu i provodi terapiju. Čitav studij dakle treba usmjeriti tako, da se student pripremi za to i da to adekvatno izvrši. Autor dalje smatra da u modernizaciji nastave treba primijeniti sve oblike nastave, ali da ne treba očekivati od jednog oblika nastave više nego što on može dati i da davanje prednosti jednom obliku može zahtijevati samo specifičnost predmeta.

Keywords

Hrčak ID:

108207

URI

https://hrcak.srce.hr/108207

Publication date:

15.3.1969.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.137 *