Original scientific paper
subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece s oštećenim sluhom
Branko Radovančić
Full text: croatian pdf 7.511 Kb
page 33-46
downloads: 636
cite
APA 6th Edition
Radovančić, B. (1994). subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece s oštećenim sluhom. Defektologija, 30 (1), 33-46. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/108614
MLA 8th Edition
Radovančić, Branko. "subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece s oštećenim sluhom." Defektologija, vol. 30, no. 1, 1994, pp. 33-46. https://hrcak.srce.hr/108614. Accessed 19 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Radovančić, Branko. "subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece s oštećenim sluhom." Defektologija 30, no. 1 (1994): 33-46. https://hrcak.srce.hr/108614
Harvard
Radovančić, B. (1994). 'subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece s oštećenim sluhom', Defektologija, 30(1), pp. 33-46. Available at: https://hrcak.srce.hr/108614 (Accessed 19 November 2024)
Vancouver
Radovančić B. subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece s oštećenim sluhom. Defektologija [Internet]. 1994 [cited 2024 November 19];30(1):33-46. Available from: https://hrcak.srce.hr/108614
IEEE
B. Radovančić, "subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece s oštećenim sluhom", Defektologija, vol.30, no. 1, pp. 33-46, 1994. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/108614. [Accessed: 19 November 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
108614
URI
https://hrcak.srce.hr/108614
Publication date:
5.12.1994.
Visits: 1.373
*