Skip to the main content

Original scientific paper

Odnos između prihvaćanja i razumijevanja teorije evolucije različitih skupina nastavnika

Jelena Stanisavljevic ; Faculty of Biology, University of Belgrade
Penelope Papadopoulou ; School of Education, University of Western Macedonia
Dragan Djuric ; Secondary school “Branislav Petronijević”


Full text: english pdf 831 Kb

page 693-714

downloads: 315

cite

Full text: croatian pdf 831 Kb

page 693-714

downloads: 397

cite


Abstract

U radu je napravljena usporedba različitih skupina nastavnika iz Srbije (odgajatelji, učitelji, nastavnici biologije, fizike i kemije) u pogledu prihvaćanja i razumijevanje teorije evolucije.
Primijenjen je model posebnog upitnika s paralelnim skupinama nastavnika (ukupno 341 nastavnik). Cilj je bio utvrditi i izmjeriti razlike. Rezultati pokazuju da nastavnici biologije pokazuju bolje rezultate u prihvaćanju i razumijevanju teorije evolucije u odnosu na druge skupine nastavnika.
Utvrdili smo da postoji pozitivna korelacija između prihvaćanja i razumijevanja teorije evolucije za sve skupine nastavnika.
Rezultati pokazuju nužnost poboljšanja nastavnog sadržaja evolucije u obrazovnom sustavu Srbije za skupine nastavnika koji su sudjelovali u istraživanju. Moderna nastava na svim razinama obrazovanja treba uključiti odgovarajuće didaktičkie pripremljene nastavne sadržaje i tečajeve o teoriji evolucije.

Keywords

evolucijski nastavni sadržaji; nastavnici; teorija evolucije

Hrčak ID:

109272

URI

https://hrcak.srce.hr/109272

Publication date:

24.9.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 1.766 *