Skip to the main content

Professional paper

Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi

Vesna Kostović-Vranješ ; Faculty of Philosophy University of Split
Gloria Vickov ; Faculty of Philosophy University of Split


Full text: english pdf 805 Kb

page 823-848

downloads: 517

cite

Full text: croatian pdf 805 Kb

page 823-848

downloads: 603

cite


Abstract

Interdisciplinarno poučavanje zauzima značajno mjesto na svim razinama odgoja i obrazovanja, a posebno u ranom djetinjstvu. Osim što osigurava temelj zajedničkom učenju i otkrivanju, interdisciplinarno poučavanje omogućuje povezivanje rascjepkanih znanja, otvara prostor za njihovo dodatno uvježbavanje i utvrđivanje, potiče svjesnost o važnosti interdisciplinarnog spoznavanja i priprema pojedinca za cjeloživotno učenje. U ovom se radu istražuju mogućnosti umrežavanja nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika od 1. do 4. razreda osnovne škole, u okviru hrvatskog obrazovnog konteksta, ukazuje na važnost, potrebu i prednosti interdisciplinarnog umrežavanja već od početka školovanja te ilustrira mogućnosti i načine vertikalnog i horizontalnog interdisciplinarnog povezivanja sadržaja tih dvaju nastavnih predmeta.

Keywords

korelacija; modeli povezivanja; nastavne teme; primarno obrazovanje

Hrčak ID:

109277

URI

https://hrcak.srce.hr/109277

Publication date:

24.9.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 1.930 *