Professional paper
Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi
Vesna Kostović-Vranješ
; Faculty of Philosophy University of Split
Gloria Vickov
; Faculty of Philosophy University of Split
Full text: english pdf 805 Kb
page 823-848
downloads: 646
cite
APA 6th Edition
Kostović-Vranješ, V. & Vickov, G. (2013). Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi. Croatian Journal of Education, 15 (3), 823-848. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/109277
MLA 8th Edition
Kostović-Vranješ, Vesna and Gloria Vickov. "Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi." Croatian Journal of Education, vol. 15, no. 3, 2013, pp. 823-848. https://hrcak.srce.hr/109277. Accessed 22 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Kostović-Vranješ, Vesna and Gloria Vickov. "Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi." Croatian Journal of Education 15, no. 3 (2013): 823-848. https://hrcak.srce.hr/109277
Harvard
Kostović-Vranješ, V., and Vickov, G. (2013). 'Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi', Croatian Journal of Education, 15(3), pp. 823-848. Available at: https://hrcak.srce.hr/109277 (Accessed 22 November 2024)
Vancouver
Kostović-Vranješ V, Vickov G. Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [cited 2024 November 22];15(3):823-848. Available from: https://hrcak.srce.hr/109277
IEEE
V. Kostović-Vranješ and G. Vickov, "Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi", Croatian Journal of Education, vol.15, no. 3, pp. 823-848, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/109277. [Accessed: 22 November 2024]
Full text: croatian pdf 805 Kb
page 823-848
downloads: 652
cite
APA 6th Edition
Kostović-Vranješ, V. & Vickov, G. (2013). Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi. Croatian Journal of Education, 15 (3), 823-848. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/109277
MLA 8th Edition
Kostović-Vranješ, Vesna and Gloria Vickov. "Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi." Croatian Journal of Education, vol. 15, no. 3, 2013, pp. 823-848. https://hrcak.srce.hr/109277. Accessed 22 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Kostović-Vranješ, Vesna and Gloria Vickov. "Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi." Croatian Journal of Education 15, no. 3 (2013): 823-848. https://hrcak.srce.hr/109277
Harvard
Kostović-Vranješ, V., and Vickov, G. (2013). 'Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi', Croatian Journal of Education, 15(3), pp. 823-848. Available at: https://hrcak.srce.hr/109277 (Accessed 22 November 2024)
Vancouver
Kostović-Vranješ V, Vickov G. Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [cited 2024 November 22];15(3):823-848. Available from: https://hrcak.srce.hr/109277
IEEE
V. Kostović-Vranješ and G. Vickov, "Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi", Croatian Journal of Education, vol.15, no. 3, pp. 823-848, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/109277. [Accessed: 22 November 2024]
Abstract
Interdisciplinarno poučavanje zauzima značajno mjesto na svim razinama odgoja i obrazovanja, a posebno u ranom djetinjstvu. Osim što osigurava temelj zajedničkom učenju i otkrivanju, interdisciplinarno poučavanje omogućuje povezivanje rascjepkanih znanja, otvara prostor za njihovo dodatno uvježbavanje i utvrđivanje, potiče svjesnost o važnosti interdisciplinarnog spoznavanja i priprema pojedinca za cjeloživotno učenje. U ovom se radu istražuju mogućnosti umrežavanja nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika od 1. do 4. razreda osnovne škole, u okviru hrvatskog obrazovnog konteksta, ukazuje na važnost, potrebu i prednosti interdisciplinarnog umrežavanja već od početka školovanja te ilustrira mogućnosti i načine vertikalnog i horizontalnog interdisciplinarnog povezivanja sadržaja tih dvaju nastavnih predmeta.
Keywords
korelacija; modeli povezivanja; nastavne teme; primarno obrazovanje
Hrčak ID:
109277
URI
https://hrcak.srce.hr/109277
Publication date:
24.9.2013.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.470
*