Skip to the main content

Preliminary communication

ETIČNOST MENADŽERA ZA ODNOSE S JAVNOSTIMA: PROMJENE I IZAZOVI

Ines Milohnić ; Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, Croatia
Maja Šustar ; Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, Croatia


Full text: croatian pdf 691 Kb

page 164-172

downloads: 1.598

cite


Abstract

Mnoga hotelska poduzeća prepoznala su ulogu i značaj etike i etičnosti koji sve više dobivaju na afirmaciji posebice u profesiji odnosa s javnošću. Etičke dileme s kojima se susreću su sve češće, a odstupanja od etičkih normi sve izraženija. Radom se nastoji ukazati značaj etike, poštivanje etičkog kodeksa organizacije kao i razine neetičnosti u svakodnevnom poslovanju. Istraživanje je poduzeto tijekom 2013. godine i to kao on-line istraživanje, a ciljnu su skupinu činili menadžeri za odnose s javnošću u hotelskim poduzećima Primorsko-goranske županije. Rezultati istraživanja pokazuju kako menadžeri u odnosima s javnošću u velikoj mjeri poštuju etički kodeks organizacije, odnosno postupaju u skladu sa etičkim standardima. Istraživanje ukazuje na promjene u percepciji neetičkih aktivnosti menadžera od onih materijalnih prema onima osobnog karaktera. Zaključno, autori predlažu kontinuirano unapređenje etičnosti menadžera provođenjem aktivnosti koje će pridonositi odgovornom i etički utemeljenom ponašanju organizacije, promicanjem etičnog ponašanja, poticanje na usvajanje i primjenu kodeksa etike u poslovanju te kontrola primjene istih.

Keywords

etičnost; hoteli; menadžeri za odnose s javnošću; etički kodeks

Hrčak ID:

110937

URI

https://hrcak.srce.hr/110937

Publication date:

30.9.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 2.746 *