Skip to the main content

Professional paper

Učenje na daljinu primijenjeno u nastavi osnovne škole

Snežana Kalamković ; Biochemistry and Environmental Protection, Department of Chemistry, Faculty of Sciences, University of Novi Sad
Tibor Halaši ; Biochemistry and Environmental Protection, Department of Chemistry, Faculty of Sciences, University of Novi Sad
Martin Kalamković ; Primary and Secondary Education Boarding School “Milan Petrović”


Full text: english pdf 789 Kb

page 251-269

downloads: 638

cite

Full text: croatian pdf 789 Kb

page 251-269

downloads: 1.035

cite


Abstract

Sadašnje je vrijeme vrijeme naglog razvoja tehnike i tehnologije. Djeca su sklonija bržem i boljem prihvaćaju takvog razvoja. Nastava se mora prilagoditi suvremenim trendovima i biti prilagođena korisniku. Tijekom školske godine postoje periodi većeg broja izostanaka, npr. uslijed epidemija gripe. Analizom situacije u vezi s pohađanjem nastave, na razini osnovnog i srednjeg obrazovanja učenika s posebnim potrebama u ŠOSO „Milan Petrović" i OŠ „Prva vojvođanska brigada" u Novom Sadu, tim stručnjaka raznih obrazovnih profila predložio je uvođenje učenja na daljinu uporabom tehnike elektroničkog učenja (E-learning). Postupku je prethodilo anketiranje učenika i roditelja. Na temelju prikupljenih podataka odabran je obrazovni softver Moodle, zbog pristupačnosti i jednostavnosti za uporabu. U suradnji s Istraživačkom stanicom „Petnica", Telenorom i Gradom Novim Sadom nastao je internetski portal „Milanče", na kome su zanimljive i stimulativne lekcije i nastavni materijal namijenjeni učenicima. Analizom postignuća učenika utvrđeno je da se uspjeh učenika poboljšao, ali i da nisu svi nastavni sadržaji podjednako podobni za prebacivanje u elektronički oblik.

Keywords

korisnici; Moodle; posebne potrebe

Hrčak ID:

111354

URI

https://hrcak.srce.hr/111354

Publication date:

30.10.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 3.316 *