Skip to the main content

Professional paper

3ds Studio Max –Animacija čestica s pFlow i Krakatoa

Željka Ludošan ; Veleučilište u Varaždinu, Varaždin, Hrvatska
Andrija Bernik ; Veleučilište u Varaždinu, Varaždin, Hrvatska
Damir Vusić orcid id orcid.org/0000-0001-9972-2246 ; Veleučilište u Varaždinu, Varaždin, Hrvatska


Full text: croatian pdf 1.071 Kb

page 391-398

downloads: 537

cite


Abstract

Čestice su ključni element kod vizualnih efekata i animacije. Koriste se za simulaciju prirodnih pojava poput vatre, dima, vode, oblaka, lišća koje pada, ali i za apstraktne efekte poput magičnih pojava, traga svjetlećih točkica, neobičnih geometrijskih figura itd. Sustav čestica predstavlja upravljački kontejner koji sadrži funkcije koje obavljaju čestice i koje se obavljaju nad njima. Ti sustavi mogu doći u paketu s kompletnim 3d programom, mogu biti kao zaseban program ili kao plug-in. Načini na koji se s njima radi također su različiti, no zasad se najučinkovitijim pokazalo korištenje tzv. čvorova koji se koriste kao objekti spajanja u široj mreži. Novina su također posebni sustavi za renderiranje isključivo čestica. Pošto su čestice zahtjevnije po broju objekata koje koriste, a zahtijevaju veoma malo kod stvari poput svjetlosti, refleksije, broja poligona, mogu se bolje i brže renderirati drugim algoritmima.

Keywords

3ds Max; 3d čestice; Krakatoa; pFlow; renderiranje; simulacija

Hrčak ID:

112063

URI

https://hrcak.srce.hr/112063

Publication date:

10.12.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 1.347 *