Skip to the main content

Preliminary communication

Model prihvaćanja tehnologije i putevi do online lojalnosti potrošača na tržištima u razvoju

Nguyen Thi Tuyet Mai orcid id orcid.org/0000-0002-4889-589X ; Faculty of E-commerce, Vietnam University of Commerce
Takahashi Yoshi ; Graduate School for International Development and Cooperation, Hiroshima University
Nham Phong Tuan orcid id orcid.org/0000-0002-0973-3943 ; Faculty of Business Administration, University of Economics and Business, Vietnam National University


Full text: english pdf 204 Kb

page 231-248

downloads: 2.127

cite


Abstract

Model prihvaćanja tehnologije (engl. technology acceptance model – TAM) dobro je poznat već desetljećima. Međutim globalno prihvaćanje interneta potiče novo zanimanje za primjenu TAM-a u e-trgovanju i postkupovnoj namjeri, posebice na tržištima u razvoju. Podaci su prikupljeni online anketiranjem 758 potrošača u Vijetnamu. Poseban doprinos rezultata jest u tome što pokazuju da percipirana korisnosti jednostavnost korištenja, poštenje, povjerenje i kvaliteta korisničkog sučelja imaju izravan ili neizravan utjecaj na zadovoljstvo i lojalnost potrošača. Nadalje, na tržištima u razvoju povjerenje je istaknuto kao najsnažniji čimbenik stvaranja zadovoljstva potrošača koje vodi lojalnosti potrošača.

Keywords

model prihvaćanja tehnologije; online kupovina; tržišta u razvoju; lojalnost potrošača

Hrčak ID:

112096

URI

https://hrcak.srce.hr/112096

Publication date:

20.12.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 3.860 *