Skip to the main content

Original scientific paper

Poučavanje kršćanske religije i drugi

Martin Jäggle ; Katholisch-Theologische Fakultät der Universität Wien, Wien, Austrija


Full text: croatian pdf 638 Kb

page 117-128

downloads: 315

cite


Abstract

Religijska pluralnost u današnjem društvu zahtijeva i od kršćanskog, konfesionalnog školskog vjeronauka, da "druge" promatra kao dio školskog vjeronauka, da ih tematizira i s njima raspravlja, ali ne iz apologetskih razloga ili na apologetski način. Problem uspoređivanja religija i razumijevanja drugih iscrpno se tumači i otvara novu perspektivu. Objašnjavaju se četiri tvrdnje, među ostalim: potreba za usmjerenjem u poštivanju religijske različitosti, kultura obostranog priznavanja, pomaganje jednih drugima pri proučavanju istine (Drugi vatikanski sabor).

Keywords

"drugi"; kultura priznavanja; potreba za usmjerenjem; problem uspoređivanja; problem razumijevanja; školski vjeronauk; didaktika religija; religijski pluralitet; istina

Hrčak ID:

113158

URI

https://hrcak.srce.hr/113158

Publication date:

24.6.2008.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.451 *