Original scientific paper
Poučavanje kršćanske religije i drugi
Martin Jäggle
; Katholisch-Theologische Fakultät der Universität Wien, Wien, Austrija
Abstract
Religijska pluralnost u današnjem društvu zahtijeva i od kršćanskog, konfesionalnog školskog vjeronauka, da "druge" promatra kao dio školskog vjeronauka, da ih tematizira i s njima raspravlja, ali ne iz apologetskih razloga ili na apologetski način. Problem uspoređivanja religija i razumijevanja drugih iscrpno se tumači i otvara novu perspektivu. Objašnjavaju se četiri tvrdnje, među ostalim: potreba za usmjerenjem u poštivanju religijske različitosti, kultura obostranog priznavanja, pomaganje jednih drugima pri proučavanju istine (Drugi vatikanski sabor).
Keywords
"drugi"; kultura priznavanja; potreba za usmjerenjem; problem uspoređivanja; problem razumijevanja; školski vjeronauk; didaktika religija; religijski pluralitet; istina
Hrčak ID:
113158
URI
Publication date:
24.6.2008.
Visits: 1.451 *