Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.5673/sip.51.3.2

Interdisciplinarna istraživanja u području obrazovanja na primjeru glotodidaktike

Jelena Mihaljević Djigunović orcid id orcid.org/0000-0002-9430-7526 ; Faculty of Humanities and Social Sciences in Zagreb, Department of English, Croatia


Full text: croatian pdf 2.148 Kb

page 471-491

downloads: 4.469

cite


Abstract

U navedenom radu govori se o istraživanjima u glotodidaktici. Nakon uvodnih
napomena o glotodidaktici kao interdisciplini i njezinom dosadašnjem razvoju u
svijetu i u Hrvatskoj, autorica daje pregled pristupa istraživanju različitih tema vezanih
uz proces učenja i poučavanja stranoga jezika. Analizu situacije u Hrvatskoj izvodi najprije
iz dijakronijske perspektive, kako bi se lakše mogli razumjeti suvremeni trendovi
u hrvatskim studijama. U središnjem dijelu rada autorica detaljnije analizira studije iz
tri istraživačka potpodručja glotodidaktike: rano učenje stranih jezika, afektivni faktori
te strategije učenja stranoga jezika. Pri analizi svakoga potpodručja najprije se opisuju
glavne studije provedene u različitim dijelovima svijeta, a potom istraživanja u Hrvatskoj.
Rad završava opisom predviđenih trendova u budućim istraživanjima.

Keywords

glotodidaktika; rano učenje stranih jezika; stavovi i motivacija; strah od jezika; strategije učenja stranoga jezika

Hrčak ID:

115062

URI

https://hrcak.srce.hr/115062

Publication date:

3.2.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 5.913 *