Preliminary communication
Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj
Mirjana Šagud
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu Odsjek za pedagogiju
Full text: croatian pdf 186 Kb
page 259-267
downloads: 3.874
cite
APA 6th Edition
Šagud, M. (2011). Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj. Pedagogijska istraživanja, 8 (2), 259-267. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/116669
MLA 8th Edition
Šagud, Mirjana. "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, no. 2, 2011, pp. 259-267. https://hrcak.srce.hr/116669. Accessed 19 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Šagud, Mirjana. "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj." Pedagogijska istraživanja 8, no. 2 (2011): 259-267. https://hrcak.srce.hr/116669
Harvard
Šagud, M. (2011). 'Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj', Pedagogijska istraživanja, 8(2), pp. 259-267. Available at: https://hrcak.srce.hr/116669 (Accessed 19 December 2024)
Vancouver
Šagud M. Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [cited 2024 December 19];8(2):259-267. Available from: https://hrcak.srce.hr/116669
IEEE
M. Šagud, "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj", Pedagogijska istraživanja, vol.8, no. 2, pp. 259-267, 2011. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/116669. [Accessed: 19 December 2024]
Full text: english pdf 93 Kb
page 268-268
downloads: 319
cite
APA 6th Edition
Šagud, M. (2011). Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj. Pedagogijska istraživanja, 8 (2), 259-267. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/116669
MLA 8th Edition
Šagud, Mirjana. "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, no. 2, 2011, pp. 259-267. https://hrcak.srce.hr/116669. Accessed 19 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Šagud, Mirjana. "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj." Pedagogijska istraživanja 8, no. 2 (2011): 259-267. https://hrcak.srce.hr/116669
Harvard
Šagud, M. (2011). 'Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj', Pedagogijska istraživanja, 8(2), pp. 259-267. Available at: https://hrcak.srce.hr/116669 (Accessed 19 December 2024)
Vancouver
Šagud M. Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [cited 2024 December 19];8(2):259-267. Available from: https://hrcak.srce.hr/116669
IEEE
M. Šagud, "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj", Pedagogijska istraživanja, vol.8, no. 2, pp. 259-267, 2011. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/116669. [Accessed: 19 December 2024]
Full text: german pdf 93 Kb
page 269-269
downloads: 291
cite
APA 6th Edition
Šagud, M. (2011). Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj. Pedagogijska istraživanja, 8 (2), 259-267. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/116669
MLA 8th Edition
Šagud, Mirjana. "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, no. 2, 2011, pp. 259-267. https://hrcak.srce.hr/116669. Accessed 19 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Šagud, Mirjana. "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj." Pedagogijska istraživanja 8, no. 2 (2011): 259-267. https://hrcak.srce.hr/116669
Harvard
Šagud, M. (2011). 'Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj', Pedagogijska istraživanja, 8(2), pp. 259-267. Available at: https://hrcak.srce.hr/116669 (Accessed 19 December 2024)
Vancouver
Šagud M. Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [cited 2024 December 19];8(2):259-267. Available from: https://hrcak.srce.hr/116669
IEEE
M. Šagud, "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj", Pedagogijska istraživanja, vol.8, no. 2, pp. 259-267, 2011. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/116669. [Accessed: 19 December 2024]
Abstract
Formalno, neformalno i informalno pripremanje za područje praktičnog odgojno-obrazovnog procesa mora biti integralni dio inicijalnog obrazovanja i kasnijeg profesionalnog razvoja i napredovanja odgajatelja. U radu se razmatra aktualni diskontinuitet između ta dva područja profesionalnog razvoja odgajatelja koji se razmatra u svjetlu neadekvatne (prvenstveno metodičke) inicijalne pripreme budućih odgajatelja i nepredvidljive i kompleksne pedagoške prakse. Teorijska, profesionalna i stručna znanja odgajatelja trebala bi biti međusobno komplementarna i činiti nedjeljivu cjelinu izgrađenu tijekom formalnog obrazovanja i kasnijeg cjeloživotnog učenja i obrazovanja koje se može realizirati u okviru pojedinačnog profesionalnog razvoja pojedinca i/ili tijekom zajedničkog istraživanja prakse odgajatelja s ostalim profesionalcima (refleksivna praksa). Profesionalni razvoj odgajatelja ne može biti defi niran samoinicirajućim sporadičnim intervencijama, nego sustavnim i kontinuiranim aktivnostima koje su istovremeno usmjerene na osobno ali i kolektivno mikroistraživanje, te čine značajan dio individualnog i specifi čnog profesionalnog i akademskog razvoja.
Keywords
inicijalno obrazovanje odgajatelja; profesionalni razvoj odgajatelja; kompetencije odgajatelja; istraživanje odgojno-obrazovne prakse; refleksivna praksa
Hrčak ID:
116669
URI
https://hrcak.srce.hr/116669
Publication date:
23.11.2011.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 9.361
*