Preliminary communication
Online komunikacija i socijalni odnosi učenika
Sandra Car
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu Odsjek za pedagogiju
Full text: croatian pdf 198 Kb
page 281-289
downloads: 2.258
cite
APA 6th Edition
Car, S. (2010). Online komunikacija i socijalni odnosi učenika. Pedagogijska istraživanja, 7 (2), 281-289. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/118094
MLA 8th Edition
Car, Sandra. "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika." Pedagogijska istraživanja, vol. 7, no. 2, 2010, pp. 281-289. https://hrcak.srce.hr/118094. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Car, Sandra. "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika." Pedagogijska istraživanja 7, no. 2 (2010): 281-289. https://hrcak.srce.hr/118094
Harvard
Car, S. (2010). 'Online komunikacija i socijalni odnosi učenika', Pedagogijska istraživanja, 7(2), pp. 281-289. Available at: https://hrcak.srce.hr/118094 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Car S. Online komunikacija i socijalni odnosi učenika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2010 [cited 2024 December 22];7(2):281-289. Available from: https://hrcak.srce.hr/118094
IEEE
S. Car, "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika", Pedagogijska istraživanja, vol.7, no. 2, pp. 281-289, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/118094. [Accessed: 22 December 2024]
Full text: english pdf 100 Kb
page 289-289
downloads: 328
cite
APA 6th Edition
Car, S. (2010). Online komunikacija i socijalni odnosi učenika. Pedagogijska istraživanja, 7 (2), 281-289. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/118094
MLA 8th Edition
Car, Sandra. "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika." Pedagogijska istraživanja, vol. 7, no. 2, 2010, pp. 281-289. https://hrcak.srce.hr/118094. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Car, Sandra. "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika." Pedagogijska istraživanja 7, no. 2 (2010): 281-289. https://hrcak.srce.hr/118094
Harvard
Car, S. (2010). 'Online komunikacija i socijalni odnosi učenika', Pedagogijska istraživanja, 7(2), pp. 281-289. Available at: https://hrcak.srce.hr/118094 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Car S. Online komunikacija i socijalni odnosi učenika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2010 [cited 2024 December 22];7(2):281-289. Available from: https://hrcak.srce.hr/118094
IEEE
S. Car, "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika", Pedagogijska istraživanja, vol.7, no. 2, pp. 281-289, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/118094. [Accessed: 22 December 2024]
Full text: german pdf 96 Kb
page 290-290
downloads: 307
cite
APA 6th Edition
Car, S. (2010). Online komunikacija i socijalni odnosi učenika. Pedagogijska istraživanja, 7 (2), 281-289. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/118094
MLA 8th Edition
Car, Sandra. "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika." Pedagogijska istraživanja, vol. 7, no. 2, 2010, pp. 281-289. https://hrcak.srce.hr/118094. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Car, Sandra. "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika." Pedagogijska istraživanja 7, no. 2 (2010): 281-289. https://hrcak.srce.hr/118094
Harvard
Car, S. (2010). 'Online komunikacija i socijalni odnosi učenika', Pedagogijska istraživanja, 7(2), pp. 281-289. Available at: https://hrcak.srce.hr/118094 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Car S. Online komunikacija i socijalni odnosi učenika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2010 [cited 2024 December 22];7(2):281-289. Available from: https://hrcak.srce.hr/118094
IEEE
S. Car, "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika", Pedagogijska istraživanja, vol.7, no. 2, pp. 281-289, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/118094. [Accessed: 22 December 2024]
Abstract
Učenici internet najčešće koriste kao socijalni medij; oni zapravo online čine isto što i u ostalim oblicima javnog života kojima imaju pristup: druže se, natječu za socijalni status, predstavljaju sebe i riskiraju kako bi procijenili granice socijalnog svijeta. Internet (posebice socijalne mreže) im postaje neograničeno pokusno okruženje za eksperimentiranje u socijalnim odnosima. Socijalne mreže su relativno sigurna mjesta na kojima učenici mogu „vježbati život”, iskušati stvari koje su im teške ili nemoguće u realnim odnosima – u školi, kod kuće ili u parku. Dakle, kroz običaje i pravila kulture koja upravljaju društvom, u okruženju koje ne uključuje odrasle, učenici uče na vlastitom iskustvu u relativno sigurnom okruženju.
Keywords
generacija Y; online; socijalne mreže; socijalni odnosi; socijalne vještine
Hrčak ID:
118094
URI
https://hrcak.srce.hr/118094
Publication date:
29.12.2010.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 5.701
*