Prethodno priopćenje
Online komunikacija i socijalni odnosi učenika
Sandra Car
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu Odsjek za pedagogiju
Puni tekst: hrvatski pdf 198 Kb
str. 281-289
preuzimanja: 2.241
citiraj
APA 6th Edition
Car, S. (2010). Online komunikacija i socijalni odnosi učenika. Pedagogijska istraživanja, 7 (2), 281-289. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118094
MLA 8th Edition
Car, Sandra. "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika." Pedagogijska istraživanja, vol. 7, br. 2, 2010, str. 281-289. https://hrcak.srce.hr/118094. Citirano 26.11.2024.
Chicago 17th Edition
Car, Sandra. "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika." Pedagogijska istraživanja 7, br. 2 (2010): 281-289. https://hrcak.srce.hr/118094
Harvard
Car, S. (2010). 'Online komunikacija i socijalni odnosi učenika', Pedagogijska istraživanja, 7(2), str. 281-289. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118094 (Datum pristupa: 26.11.2024.)
Vancouver
Car S. Online komunikacija i socijalni odnosi učenika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2010 [pristupljeno 26.11.2024.];7(2):281-289. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118094
IEEE
S. Car, "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika", Pedagogijska istraživanja, vol.7, br. 2, str. 281-289, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118094. [Citirano: 26.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 100 Kb
str. 289-289
preuzimanja: 326
citiraj
APA 6th Edition
Car, S. (2010). Online komunikacija i socijalni odnosi učenika. Pedagogijska istraživanja, 7 (2), 281-289. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118094
MLA 8th Edition
Car, Sandra. "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika." Pedagogijska istraživanja, vol. 7, br. 2, 2010, str. 281-289. https://hrcak.srce.hr/118094. Citirano 26.11.2024.
Chicago 17th Edition
Car, Sandra. "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika." Pedagogijska istraživanja 7, br. 2 (2010): 281-289. https://hrcak.srce.hr/118094
Harvard
Car, S. (2010). 'Online komunikacija i socijalni odnosi učenika', Pedagogijska istraživanja, 7(2), str. 281-289. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118094 (Datum pristupa: 26.11.2024.)
Vancouver
Car S. Online komunikacija i socijalni odnosi učenika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2010 [pristupljeno 26.11.2024.];7(2):281-289. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118094
IEEE
S. Car, "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika", Pedagogijska istraživanja, vol.7, br. 2, str. 281-289, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118094. [Citirano: 26.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 96 Kb
str. 290-290
preuzimanja: 306
citiraj
APA 6th Edition
Car, S. (2010). Online komunikacija i socijalni odnosi učenika. Pedagogijska istraživanja, 7 (2), 281-289. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118094
MLA 8th Edition
Car, Sandra. "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika." Pedagogijska istraživanja, vol. 7, br. 2, 2010, str. 281-289. https://hrcak.srce.hr/118094. Citirano 26.11.2024.
Chicago 17th Edition
Car, Sandra. "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika." Pedagogijska istraživanja 7, br. 2 (2010): 281-289. https://hrcak.srce.hr/118094
Harvard
Car, S. (2010). 'Online komunikacija i socijalni odnosi učenika', Pedagogijska istraživanja, 7(2), str. 281-289. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118094 (Datum pristupa: 26.11.2024.)
Vancouver
Car S. Online komunikacija i socijalni odnosi učenika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2010 [pristupljeno 26.11.2024.];7(2):281-289. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118094
IEEE
S. Car, "Online komunikacija i socijalni odnosi učenika", Pedagogijska istraživanja, vol.7, br. 2, str. 281-289, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118094. [Citirano: 26.11.2024.]
Sažetak
Učenici internet najčešće koriste kao socijalni medij; oni zapravo online čine isto što i u ostalim oblicima javnog života kojima imaju pristup: druže se, natječu za socijalni status, predstavljaju sebe i riskiraju kako bi procijenili granice socijalnog svijeta. Internet (posebice socijalne mreže) im postaje neograničeno pokusno okruženje za eksperimentiranje u socijalnim odnosima. Socijalne mreže su relativno sigurna mjesta na kojima učenici mogu „vježbati život”, iskušati stvari koje su im teške ili nemoguće u realnim odnosima – u školi, kod kuće ili u parku. Dakle, kroz običaje i pravila kulture koja upravljaju društvom, u okruženju koje ne uključuje odrasle, učenici uče na vlastitom iskustvu u relativno sigurnom okruženju.
Ključne riječi
generacija Y; online; socijalne mreže; socijalni odnosi; socijalne vještine
Hrčak ID:
118094
URI
https://hrcak.srce.hr/118094
Datum izdavanja:
29.12.2010.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 5.629
*