Skip to the main content

Review article

Interkulturizam i poučavanje engleskog jezika

Jelena Prtljaga ; Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača, Vršac Učiteljski fakultet – Beograd, Nastavno odeljenje – Vršac, Srbija


Full text: croatian pdf 876 Kb

page 72-78

downloads: 1.089

cite

Full text: english pdf 797 Kb

page 79-79

downloads: 236

cite

Full text: german pdf 733 Kb

page 80-80

downloads: 178

cite


Abstract

Kratko se osvrnuvši na terminološke dvojbe koje se odnose na paralelno postojanje dvaju termina – interkulturni i interkulturalni, rad se bavi interkulturnim pristupom podučavanju engleskog jezika kao stranog u sklopu formalnog obrazovanja. Čini se da je strani jezik, a posebno engleski, prepoznat kao lingua franca u današnjem svijetu, te predstavlja zanimljiv predmet u sklopu bilo kojeg školskog sustava za poticanje i njegovanje interkulturnog obrazovanja. Imajući na umu da se kultura nalazi u srcu učenja jezika, nemoguće je odvojiti kulturu od učenja stranog jezika pa se može zaključiti da učionica u kojoj se uči engleski jezik predstavlja izvrsno okruženje za unapređivanje kulturne osjetljivosti pojedinaca koji žive u suvremenom društvu. U podučavanju engleskog jezika pristup stranoj kulturi ustupio je mjesto interkulturnom pristupu pa se ovaj rad bavi interkulturnom komunikativnom kompetencijom kao poželjnim ishodištem učenja engleskog jezika u školi. Predlažu se i moguće praktične aktivnosti koje promoviraju interkulturizam, i pružaju opravdanost njihove upotrebe u učionici u kojoj se strani jezik uči.

Keywords

engleski jezik; interkulturni pristup; kompetencija; učenik

Hrčak ID:

118266

URI

https://hrcak.srce.hr/118266

Publication date:

23.5.2008.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.579 *