History Teaching, Vol. 22 No. 2, 2013.
Professional paper
Interdisciplinarno poučavanje pomoću glazbenih primjera u nastavi povijesti
Kristina Repar
orcid.org/0000-0001-9167-9327
; Ženska opća gimnazija Družbe sestara milosrdnica, Zagreb
Abstract
Članak je vezan uz radionicu održanu 28. rujna 2013. godine, na Županijskom stručnom vijeću nastavnika povijesti gimnazija Grada Zagreba. Tema radionice bila je upotreba glazbe u nastavi povijesti, prilikom koje su profesori slušali i analizirali glazbene primjere te ih stavili u povijesni kontekst. Cilj radionice bio je pokazati kako se glazba može koristiti u nastavi povijesti te da može poslužiti kao povijesni izvor. U radu su prikazani sljedeći glazbeni primjeri: Claude Joseph Rouget de Lisle: „Marseljeza“, Antun Mihanović: „Lijepa naša“ („Horvatska domovina“), Dimitrija Demeter: „Prosto zrakom ptica leti“, Vatroslav Lisinski: „Sva se bieli opet gora“ i Giuseppe Verdi: „Va pensiero“.1
Keywords
glazba; interdisciplinarnost; povijest; nastava; himna; Bloomova taksonomija; podučavanje; notni zapisi
Hrčak ID:
120410
URI
Publication date:
28.3.2014.
Visits: 7.195 *