Skip to the main content

Original scientific paper

SOCIO-DEMOGRAFSKA OBILJEŽJA KAO FAKTOR PONAŠANJA POTROŠAČA

Sanja Bijakšić ; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Brano Markić ; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Slavo Kukić ; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina


Full text: english pdf 605 Kb

page 1-11

downloads: 769

cite


Abstract

Upravljanje znanjem je opći okvir, koncept koji obuhvaća proces otkrivanje znanja, tehnike učenja i skup algoritama data mininga. Rad istražuje mogućnosti i prednosti nadziranog učenja i baze znanja unutar cjeline upravljanja znanjem u procesu istraživanja tržišta. Upravljanje znanjem je koncept organiziranja, ekstrakcije, distribucije i uporabe znanja unutar organizacije. Krajnji cilj je dodavanje novih znanja u svim funkcijskim područijima i uporabe tog znanja radi postizanja strategijskih prednosti i realizacije definiranih i prihvaćenih ciljeva organizacije. Rad se fokusira na marketing i otkrivanje ponašanja kupaca određeno njihovim demografskim obilježjima.U radu je pokazano da nadzirano učenje i baza znanja kao komponente upravljanja znanjem se mogu uspješno implementirati u marketingu za opisivanje i predviđanje ponašanja kupaca.

Keywords

upravljanje marketinškim znanjem; temeljna znanja, ponašanje potrošača

Hrčak ID:

120461

URI

https://hrcak.srce.hr/120461

Publication date:

20.3.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.187 *