Skip to the main content

Review article

ICT U POUČAVANJU I UČENJU: POVEZIVANJE TEORIJE S ISKUSTVIMA ALBANSKIH SVEUČILIŠTA

Ornela Koleka ; Albanian Institute of Research and Education in Information Technology, Tirana, Albania
Albana Gorishti ; Department of Mathematics, Statistics & Applied Informatics, University of Tirana, Faculty of Economy,Albania
Brunela Karamani ; Department of Computer Engeneering. Universyty of Tirana, Faculty of information Technology, Albania
Arben Haveri ; Department of Busniess Administration. Faculty of Economy, University of Shkodra "Luigj Gurakuqi", Albania


Full text: english pdf 654 Kb

page 147-157

downloads: 605

cite


Abstract

Sve zastupljenija primjena ICT u visokoškolskim ustanovama dio je društvenih i gospodarskih promjena koje zahvaćaju sve države i regije. Vlada i tvrtke doživljavaju sveučilišta kao pokretače tih promjena, a ICT kao prikladno sredstvo širenja znanja uvijek i svugdje. Uvođenje ICT u obrazovni kontekst pomoglo bi, ne samo nastavnicima i studentima da proširuju svoje znanje, već bi također doprinjelo umrežavanju obrazovnih institucija na međunarodnoj razini.
U radu se vrjednuje upotreba ICT u sveučilišnoj nastavi u Albaniji, kao i problemi s kojima se institucije susreću u svome nastojanju da integriraju ICT u škole, što bi trebalo dovesti do napretka u razvoju čitave države.

Keywords

ICT; učenje; poučavanje; visoko obrazovanje

Hrčak ID:

121401

URI

https://hrcak.srce.hr/121401

Publication date:

13.6.2013.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.619 *