Review article
ICT U POUČAVANJU I UČENJU: POVEZIVANJE TEORIJE S ISKUSTVIMA ALBANSKIH SVEUČILIŠTA
Ornela Koleka
; Albanian Institute of Research and Education in Information Technology, Tirana, Albania
Albana Gorishti
; Department of Mathematics, Statistics & Applied Informatics, University of Tirana, Faculty of Economy,Albania
Brunela Karamani
; Department of Computer Engeneering. Universyty of Tirana, Faculty of information Technology, Albania
Arben Haveri
; Department of Busniess Administration. Faculty of Economy, University of Shkodra "Luigj Gurakuqi", Albania
Abstract
Sve zastupljenija primjena ICT u visokoškolskim ustanovama dio je društvenih i gospodarskih promjena koje zahvaćaju sve države i regije. Vlada i tvrtke doživljavaju sveučilišta kao pokretače tih promjena, a ICT kao prikladno sredstvo širenja znanja uvijek i svugdje. Uvođenje ICT u obrazovni kontekst pomoglo bi, ne samo nastavnicima i studentima da proširuju svoje znanje, već bi također doprinjelo umrežavanju obrazovnih institucija na međunarodnoj razini.
U radu se vrjednuje upotreba ICT u sveučilišnoj nastavi u Albaniji, kao i problemi s kojima se institucije susreću u svome nastojanju da integriraju ICT u škole, što bi trebalo dovesti do napretka u razvoju čitave države.
Keywords
ICT; učenje; poučavanje; visoko obrazovanje
Hrčak ID:
121401
URI
Publication date:
13.6.2013.
Visits: 2.203 *