Skip to the main content

Original scientific paper

Je li e-učenje ‘nezaobilazan’ dio izobrazbe u stomatologiji? Iskustva londonskoga Kraljevskoga stomatološkog instituta

Patricia A Reynolds
Brian Millar
Stephen Dunne


Full text: croatian pdf 527 Kb

page 3-12

downloads: 830

cite

Full text: english pdf 527 Kb

page 3-12

downloads: 561

cite


Abstract

Ovaj rad želi predstaviti iskustva četiriju različitih projekata e-učenja provedenih na londonskom Kraljevskom stomatološkom institutu (KCLDI), a potvrdili su kulturalne promjene u primjeni takvoga oblika učenja (e-learninga) u stomatološkoj edukaciji. Definicije e-learninga, fleksibilnog učenja te učenja na daljinu trenutačno se navode u uporabi u visokom obrazovanju u Velikoj Britaniji. Na KCLDI-ju su provedena četiri istraživanja različitih primjena tehnologije i to: CDROM za igre, PDA za korištenje u kliničkom radu, webcasting za trajan profesionalan razvoj (CPD) te online-učenje za CPD. U prva dva istraživanja bili su uključeni dodiplomski studenti, a u ostala dva poslijediplomski. Rezultati četiriju istraživanja pokazuju sve veću vrijednost e-učenja u stomatološkoj izobrazbi. Potrebe dodiplomskih studenata mijenjaju se u suvremenom tehnološkom i digitalnom svijetu, a poslijediplomski studenti najviše cijene ugodnost i učinkovitost pristupa tečajevima, jer se mogu dobiti na kombinirani način – online uz praktičnu nastavu. Kao najveći stomatološki fakultet u Velikoj Britaniji, s najvišom kakvoćom učenja i istraživanja, e-learning je našao svoje mjesto u curiculumu dodiplomskih i poslijediplomskih studenata, ali i kod CPD-a. Početak pristupa IVIDENT-u (Međunarodni virtualni stomatološki fakultet) pomoći će uskladiti standarde te poduprijeti Bolonjsku deklaraciju. E-učenje je neodvojiv dio stomatološke edukacije.

Keywords

izobrazba; stomatologija; nastava; kompjutor

Hrčak ID:

11675

URI

https://hrcak.srce.hr/11675

Publication date:

15.3.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 2.463 *