Skip to the main content

Preliminary communication

PROFESIONALNA PODRUČJA U IZBORU CJELOŽIVOTNOG OBRAZOVANJA UČITELJA

Adolf Selinger ; University College of Teacher Training Burgenland, Austria


Full text: english pdf 658 Kb

page 317-325

downloads: 547

cite


Abstract

Ako pogledamo učiteljsku motivaciju za izbor određenog stručnog skupa, vidjet ćemo da su učitelji spremni ići na stručne skupove, ali oni koji im se nude ne zadovoljavaju njihove interese. Najčešće učitelji slobodno biraju svoje daljnje obrazovanje pa žele izabrati stručne skupove koji odgovaraju njihovim profesionalnim interesima. Predmet istraživanja koje je u tijeku jest razvijanje modela, koji će prikazivati učiteljska individualna područja u profesionalnom napredovanju. Glavni je cilj unaprijediti stručno usavršavanje učitelja koristeći kao polazište ponudu koju osiguravaju obrazovne vlasti. To će se ostvariti dodatnom ponudom seminara u organizaciji Učiteljskog fakulteta, koji je zadužen za mogućnosti cjeloživotnog obrazovanja koja su dostupna učiteljima

Keywords

cjeloživotno učenje; profesionalni razvoj; učitelj; stručni skupovi

Hrčak ID:

121412

URI

https://hrcak.srce.hr/121412

Publication date:

13.6.2013.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.486 *