Preliminary communication
PROFESIONALNA PODRUČJA U IZBORU CJELOŽIVOTNOG OBRAZOVANJA UČITELJA
Adolf Selinger
; University College of Teacher Training Burgenland, Austria
Abstract
Ako pogledamo učiteljsku motivaciju za izbor određenog stručnog skupa, vidjet ćemo da su učitelji spremni ići na stručne skupove, ali oni koji im se nude ne zadovoljavaju njihove interese. Najčešće učitelji slobodno biraju svoje daljnje obrazovanje pa žele izabrati stručne skupove koji odgovaraju njihovim profesionalnim interesima. Predmet istraživanja koje je u tijeku jest razvijanje modela, koji će prikazivati učiteljska individualna područja u profesionalnom napredovanju. Glavni je cilj unaprijediti stručno usavršavanje učitelja koristeći kao polazište ponudu koju osiguravaju obrazovne vlasti. To će se ostvariti dodatnom ponudom seminara u organizaciji Učiteljskog fakulteta, koji je zadužen za mogućnosti cjeloživotnog obrazovanja koja su dostupna učiteljima
Keywords
cjeloživotno učenje; profesionalni razvoj; učitelj; stručni skupovi
Hrčak ID:
121412
URI
Publication date:
13.6.2013.
Visits: 2.032 *