Skip to the main content

Review article

ULOGA I KOMPETENCIJE NASTAVNIKA U INTERKULTURALNOM OBRAZOVANJU

Dijana Drandić ; Pučko otvoreno učilište u Puli


Full text: croatian doc 122 Kb

page 49-57

downloads: 1.512

cite


Abstract

Polazeći od činjenice da interkulturalno obrazovanje kroz različitost svojih programa koji potiču dijalog između različitih kultura, pokreće promjene u obrazovnoj politici i odgojno-obrazovnoj praksi, pozitivnu interakciju i integraciju među kulturama, te prihvaćanje, poznavanje, vrednovanje, poštivanje i razumijevanje različitih kultura, u ovom radu se razmatra uloga i kompetencije nastavnika u takvom procesu. U prvom dijelu pojašnjava se uloga nastavnika s obzirom na oblike i strategije poučavanja koje koriste u razredu. U nastavku rada naglasak se stavlja na različitost u određenju pojma interkulturalnih kompetencija u kontekstu profesionalnoga i osobnoga razvoja svakog nastavnika.

Keywords

interkulturalno obrazovanje; kompetencije; nastavnik; razumijevanje i poštivanje različitosti

Hrčak ID:

122640

URI

https://hrcak.srce.hr/122640

Publication date:

10.12.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 3.112 *