Skip to the main content

Review article

GLAZBENO OBRAZOVANJE STUDENATA, BUDUĆIH ODGOJITELJA NA SVEUČILIŠTU U ZADRU

Magdalena Miočić ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilište u Zadru


Full text: croatian doc 187 Kb

page 75-89

downloads: 679

cite


Abstract

Rad donosi pregled glazbenog obrazovanja predškolskog studija na Sveučilištu u Zadru. Izdvojeni su glazbeni kolegiji nakon niza promjena koje je predškolski studij doživio. Posebno je ta promjena vidljiva uvođenjem bolonjskog procesa (2005 godine) koji je zahvatio cjelokupno visokoškolsko obrazovanje u Hrvatskoj,a to se odrazilo i na glazbeno obrazovanje na predškolskim studijima.
Rad osvjetljuje glazbene kompetencije prema europskim standardima svrstane u široke kategorije: područno-specifične (akademske) i generičke (opće) koje se temelje na Tuning projekt kompetenciji.
Cilj rada je ukazati na potrebu kompetentnog odgojitelja, sposobnog za reprodukciju glazbe. Takav odgojitelj će pružiti djeci kvalitetan doživljaj glazbe čime

Keywords

glazbeni kolegiji; glazbene kompetencije; glazbeni odgoj; glazbeno obrazovanje; predškolski studij

Hrčak ID:

122642

URI

https://hrcak.srce.hr/122642

Publication date:

10.12.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 1.497 *