Skip to the main content

Original scientific paper

Modeliranje muzejskih sadržaja i interakcijske aktivnosti učenika u muzejskom okruženju

Tamara Kisovar-Ivanda ; Department for primary and pre-school education, University of Zadar


Full text: croatian pdf 784 Kb

page 53-69

downloads: 591

cite


Abstract

U radu je predstavljena ideja o povezanosti pretposjetnog nastavnog oblikovanja muzejskih sadržaja i intenziteta interakcija posjetitelja, u našem slučaju učenika, u muzejskom okruženju. Navedena se povezanost promatra na temelju istraživanja dimenzija učeničkih percepcija u skupini sastavljenoj od 431-og učenika iz drugih i četvrtih razreda osnovnih škola u Zadru, Benkovcu i Privlaci. Interakcije učenika u muzejskom okruženju praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. U istraživanju je rabljena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podaci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku rada objašnjena je poticajnost pretposjetnog nastavnog oblikovanja muzejskih sadržaja vezana uz interakcije učenika i muzejskih artefakata te uz socijalne interakcije promatrane na primjerima komunikacijskih procesa unutar vršnjačkih skupina kao i komunikacije učenika i odraslih osoba u muzejskom okruženju.

Keywords

modeliranje muzejskih sadržaja; interakcije učenika i muzejskih artefakata; socijalne interakcije

Hrčak ID:

123230

URI

https://hrcak.srce.hr/123230

Publication date:

15.6.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 1.705 *