Skip to the main content

Review article

TEORIJA MREŽA – PODUZETNIČKI PRISTUP

Bojan Morić Milovanović ; National Oilwell Wilson Inc., Houston


Full text: croatian pdf 246 Kb

page 133-154

downloads: 1.697

cite


Abstract

Mrežni odnosi igraju značajnu ulogu u poduzetničkom procesu te predstavljaju bitan čimbenik gospodarskog razvoja. Unatoč strelovitom razvoju mrežnih teorija, na sistematiziran način znanstvena literatura ne pruža cjelovit pristup konceptu mrežnih
odnosa među malim i srednjim poduzećima. Stoga su ovim člankom detaljno objašnjena teoretska ishodišta koncepta mreža i mrežnih aktivnosti, detaljno su klasificirani i opisani pristupi proučavanja mrežnih odnosa pri čemu je poseban naglasak stavljen na poduzetnički pristup navedenom problemu. Pružen je prikaz najznačajnijih karakteristika mrežnih odnosa čime je izvršena distinkcija u odnosu na ostale organizacijske oblike, te se ujedno izvršilo pozicioniranje teorije mreža unutar suvremene ekonomske teorije. Članak pruža vrijedan doprinos znanstvenicima u ranoj fazi istraživačkog rada zainteresiranim za područje interorganizacijskog povezivanja i umrežavanja.

Keywords

teorija mreža; umrežavanje; poduzetnički pristup; mala i srednja poduzeća

Hrčak ID:

123579

URI

https://hrcak.srce.hr/123579

Publication date:

27.6.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.736 *